Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Uwaga! Zakupów poniżej 100zł nie dowozimy. W takim przypadku możliwy jest tylko i wyłącznie odbiór osobisty w Dąbrówce

Odstąpienie od umowy

 1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania zakupów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem tego terminu wraz z dowodem  zakupu.

2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać na adres Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna „Dąbrówka” ul. Parkowa 3 62-070 Dąbrówka (decyduje data wysłania) lub dostarczyć osobiście pod ten sam adres.

3. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument otrzyma niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwrot wszystkich dokonanych płatności, w tym kosztu dostarczenia towaru, jeżeli Konsument taki koszt poniósł. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument, chyba że Konsument zgodził się na inny sposób zwrotu. W przypadku płatności za złożone zamówienie w miejscu dostawy kartą płatniczą zwrot środków jest możliwy na rachunek bankowy Konsumenta, w miejscu dostawy lub w Dąbrówce przy ul. Parkowej 3 w formie gotówkowej. Każdorazowo dopuszczalny jest osobisty odbiór pieniędzy przez Konsumenta w Dąbrówce przy ul. Parkowej 3. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 

4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku:

  • gdy rzecz dostarczana jest w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której cena towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

6. Jeżeli Sklep nie zaproponował, że sam odbierze towar od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7. Klient będący konsumentem ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności rzeczy.

8. Klient będący konsumentem w przypadku odstąpienia od umowy ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Witryna stworzona na platformie